workshops
Ben jij ondernemer, groot of klein, of werk je bij een organisatie en
wil je begeleiding om gezamenlijk aan de slag te gaan om van
de organisatie een brand (merk) te maken.?
Met ons programma gaan we aan
de slag en werken we aan een glasheldere bedrijfsidentiteit en daarmee
kun je de juiste strategische keuzes maken en richting geven aan
communicatie. Wij geven ook workshops en masterclasses over alle facetten van
communicatie, marketing en branding. Onze aanpak kenmerkt zich door een
centrale rol voor het merk in de (online) strategie van bedrijven.
“Ieder bedrijf staat voor de keuze: to be a brand, or to be a commodity.
Het doel is het realiseren van betekenis, identiteit, zichtbaarheid in de markt, wat leidt tot betere klanten en meer omzet.
Geef je brand (merk) een centrale rol in je gehele strategie en zorg dat je op die strategie ook écht grip hebt. Wij geven op maat gemaakte workshops die aansluiten bij jullie specifieke wensen, dat kan zijn een workshop van bijv. 2 uur of van 5 uur, waarbij we ook gezamenlijk aan de slag gaan met opdrachten.
Wat levert het op?
• Brand
Your Business, het waarom wordt beantwoord
• Jouw unieke bedrijfsidentiteit
• Inzicht
op: Hoe wordt ik zichtbaar in de markt?
• Nut
en gebruik van Social Media
• 5
stappenplan en online cursus van BYB wordt belicht
• doel: hogere omzet en meer klanten
Neem contact op en we bespreken jullie wensen voor een workshop op maat.
Organiseer je een interne coaching-dag, een beurs, of ander evenement?
Laat
je inspireren in hoe branding jouw bedrijf naar een hoger level tilt.
Wat je ook voor ogen hebt, wij passen ons graag aan op jullie wensen.
Neem contact op en vertel ons wat jullie nodig hebben op de werkvloer.
De ziel van een organisatie, dat ben jij
Als ondernemer ben jij zelf de ziel van je organisatie. Waar jij persoonlijk voor staat, in gelooft en wat je uitdraagt, zijn de bouwstenen van de identiteit van jouw dienstverlening. Klanten zijn vandaag de dag kritischer dan ooit. Ze shoppen rond en waarden als kwaliteit en deskundigheid zijn vanzelfsprekendheden. Een keuze wordt vaak puur gemaakt op basis van de waarden die de dienstverlener in zijn of haar identiteit uitstraalt en die op dat moment tegemoet komen aan de behoeften. Júist daarom is branding van …. zo belangrijk. Onderscheid jezelf door helder te maken wie je bent en trek meer klanten aan die specifiek bij jou ‘het goede gevoel’ hebben.
‘het goede gevoel’
Steeds meer bedrijven weten hoe belangrijk het is om helder te zijn
in wie ze zijn, wat ze doen, waar ze voor staan en wat anderen daarvan
vinden. Deze identiteit van een organisatie wordt ook wel internal
branding genoemd. Het is wat mensen aan organisaties bindt. Niet alleen
klanten, maar ook medewerkers. De consument maar ook de medewerker
kiest tegenwoordig niet alleen op basis van prijs, kwaliteit en service.
Vooral de ‘klik’, ‘het goede gevoel’ bij een product of dienstverlening maakt dat mensen kiezen voor jou.
Veel kleine organisaties denken dat branding van hun product of
dienst alleen voor de groteren onder ons is weggelegd. Vanuit
overtuigingen zoals ‘ik heb daar het budget niet voor’ en ‘als ik kwaliteit lever, dan vindt mijn doelgroep mij vanzelf wel’,
wordt er vaak niet eens bij stil gestaan. Ervaring leert echter dat
vooral professionals vaak worstelen met hun identiteit. En dit in een
markt met moordende concurrentie.
Wat je ook voor ogen hebt, neem contact op en we bespreken jullie wensen voor een workshop op maat.