EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

workshops

Ben jij ondernemer, groot of klein, of werk je bij een organisatie en wil je begeleiding om gezamenlijk aan de slag te gaan om van de organisatie een brand (merk) te maken.?

Met ons programma gaan we aan de slag en werken we aan een glasheldere bedrijfsidentiteit en daarmee kun je de juiste strategische keuzes maken en richting geven aan communicatie. Wij geven ook workshops en masterclasses over alle facetten van communicatie, marketing en branding. Onze aanpak kenmerkt zich door een centrale rol voor het merk in de (online) strategie van bedrijven. “Ieder bedrijf staat voor de keuze: to be a brand, or to be a commodity.

Het doel is het realiseren van betekenis, identiteit, zichtbaarheid in de markt, wat leidt tot betere klanten en meer omzet.

Geef je brand (merk) een centrale rol in je gehele strategie en zorg dat je op die strategie ook écht grip hebt. Wij geven op maat gemaakte workshops die aansluiten bij jullie specifieke wensen, dat kan zijn een workshop van bijv. 2 uur of van 5 uur, waarbij we ook gezamenlijk aan de slag gaan met opdrachten.


Wat levert het op?

•    Brand Your Business, het waarom wordt beantwoord

•    Jouw unieke bedrijfs identiteit

•    Inzicht op: Hoe wordt ik zichtbaar in de markt?

•    Nut en gebruik van Social Media

•    5 stappenplan en online cursus van BYB wordt belicht

•    doel: hogere omzet en meer klanten

 

Neem contact op en we bespreken jullie wensen voor een workshop op maat.


Organiseer je een interne coaching-dag, een beurs, of ander evenement?

Laat je inspireren in hoe branding jouw bedrijf naar een hoger level tilt. Wat je ook voor ogen hebt, wij passen ons graag aan op jullie wensen. Neem contact op en vertel ons wat jullie nodig hebben op de werkvloer.


De ziel van een organisatie, dat ben jij

Als ondernemer ben jij zelf de ziel van je organisatie. Waar jij persoonlijk voor staat, in gelooft en wat je uitdraagt, zijn de bouwstenen van de identiteit van jouw dienstverlening. Klanten zijn vandaag de dag kritischer dan ooit. Ze shoppen rond en waarden als kwaliteit en deskundigheid zijn vanzelfsprekendheden. Een keuze wordt vaak puur gemaakt op basis van de waarden die de dienstverlener in zijn of haar identiteit uitstraalt en die op dat moment tegemoet komen aan de behoeften. Júist daarom is branding van …. zo belangrijk. Onderscheid jezelf door helder te maken wie je bent en trek meer klanten aan die specifiek bij jou ‘het goede gevoel’ hebben.

 

‘het goede gevoel’

Steeds meer bedrijven weten hoe belangrijk het is om helder te zijn in wie ze zijn, wat ze doen, waar ze voor staan en wat anderen daarvan vinden. Deze identiteit van een organisatie wordt ook wel internal branding genoemd. Het is wat mensen aan organisaties bindt. Niet alleen klanten, maar ook medewerkers. De consument maar ook de medewerker kiest tegenwoordig niet alleen op basis van prijs, kwaliteit en service. Vooral de ‘klik’, ‘het goede gevoel’ bij een product of dienstverlening maakt dat mensen kiezen voor jou. Veel kleine organisaties denken dat branding van hun product of dienst alleen voor de groteren onder ons is weggelegd. Vanuit overtuigingen zoals ‘ik heb daar het budget niet voor’ en ‘als ik kwaliteit lever, dan vindt mijn doelgroep mij vanzelf wel’, wordt er vaak niet eens bij stil gestaan. Ervaring leert echter dat vooral professionals vaak worstelen met hun identiteit. En dit in een markt met moordende concurrentie.
 
Wat je ook voor ogen hebt, neem contact op en we bespreken jullie wensen voor een workshop op maat.



John Cornelisse, eigenaar Strandpaviljoen Plazand

Sinds enige jaren werken we samen met NPD communicatie. De samenwerking ontstond uit de behoefte om ons strandpaviljoen, wat we sedert 2011 exploiteren, verder te professionaliseren op het gebied van onze identiteit middels de communicatie- en mediakanalen. NPD bleek daarin de juiste partner. Met de slag die we met NPD hebben geslagen voor de toekomst hebben we een van ons strandpaviljoen een plek gemaakt die we promoten met de slogan “Culinair ontspannen aan het Zandvoortse strand”.
In de meest brede zin van het woord heeft NPD laten zien dat zij professioneel, adequaat en een betrouwbare partner zijn die hun ‘vrouwtje’ staat. We hopen nog lang met elkaar te mogen samenwerken!

John Cornelisse, eigenaar Strandpaviljoen Plazand

Blogs

Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?
Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?
Ze zijn succesvol, inderdaad. Maar in die stap daarnaar toe: wat delen ze? Wat maakt deze merken zo enorm succesvol?...
'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie
'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie
Het is steeds gebruikelijker om dingen zelf te doen, te organiseren, of te produceren. Deze trend is niet nieuw, maar kr...
Marketing, hoe zet je jezelf in de markt?
Marketing, hoe zet je jezelf in de markt?
Als ondernemer wil je natuurlijk niets liever dan dat je ideale klanten jou online weten vinden, en dat de aanvragen con...