EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

workshops

Ben jij ondernemer, groot of klein, of werk je bij een organisatie en wil je begeleiding om gezamenlijk aan de slag te gaan om van de organisatie een brand (merk) te maken.?

Met ons programma gaan we aan de slag en werken we aan een glasheldere bedrijfsidentiteit en daarmee kun je de juiste strategische keuzes maken en richting geven aan communicatie. Wij geven ook workshops en masterclasses over alle facetten van communicatie, marketing en branding. Onze aanpak kenmerkt zich door een centrale rol voor het merk in de (online) strategie van bedrijven. “Ieder bedrijf staat voor de keuze: to be a brand, or to be a commodity.

Het doel is het realiseren van betekenis, identiteit, zichtbaarheid in de markt, wat leidt tot betere klanten en meer omzet.

Geef je brand (merk) een centrale rol in je gehele strategie en zorg dat je op die strategie ook écht grip hebt. Wij geven op maat gemaakte workshops die aansluiten bij jullie specifieke wensen, dat kan zijn een workshop van bijv. 2 uur of van 5 uur, waarbij we ook gezamenlijk aan de slag gaan met opdrachten.


Wat levert het op?

•    Brand Your Business, het waarom wordt beantwoord

•    Jouw unieke bedrijfsidentiteit

•    Inzicht op: Hoe wordt ik zichtbaar in de markt?

•    Nut en gebruik van Social Media

•    5 stappenplan en online cursus van BYB wordt belicht

•    doel: hogere omzet en meer klanten

 

Neem contact op en we bespreken jullie wensen voor een workshop op maat.


Organiseer je een interne coaching-dag, een beurs, of ander evenement?

Laat je inspireren in hoe branding jouw bedrijf naar een hoger level tilt. Wat je ook voor ogen hebt, wij passen ons graag aan op jullie wensen. Neem contact op en vertel ons wat jullie nodig hebben op de werkvloer.


De ziel van een organisatie, dat ben jij

Als ondernemer ben jij zelf de ziel van je organisatie. Waar jij persoonlijk voor staat, in gelooft en wat je uitdraagt, zijn de bouwstenen van de identiteit van jouw dienstverlening. Klanten zijn vandaag de dag kritischer dan ooit. Ze shoppen rond en waarden als kwaliteit en deskundigheid zijn vanzelfsprekendheden. Een keuze wordt vaak puur gemaakt op basis van de waarden die de dienstverlener in zijn of haar identiteit uitstraalt en die op dat moment tegemoet komen aan de behoeften. Júist daarom is branding van …. zo belangrijk. Onderscheid jezelf door helder te maken wie je bent en trek meer klanten aan die specifiek bij jou ‘het goede gevoel’ hebben.

 

‘het goede gevoel’

Steeds meer bedrijven weten hoe belangrijk het is om helder te zijn in wie ze zijn, wat ze doen, waar ze voor staan en wat anderen daarvan vinden. Deze identiteit van een organisatie wordt ook wel internal branding genoemd. Het is wat mensen aan organisaties bindt. Niet alleen klanten, maar ook medewerkers. De consument maar ook de medewerker kiest tegenwoordig niet alleen op basis van prijs, kwaliteit en service. Vooral de ‘klik’, ‘het goede gevoel’ bij een product of dienstverlening maakt dat mensen kiezen voor jou. Veel kleine organisaties denken dat branding van hun product of dienst alleen voor de groteren onder ons is weggelegd. Vanuit overtuigingen zoals ‘ik heb daar het budget niet voor’ en ‘als ik kwaliteit lever, dan vindt mijn doelgroep mij vanzelf wel’, wordt er vaak niet eens bij stil gestaan. Ervaring leert echter dat vooral professionals vaak worstelen met hun identiteit. En dit in een markt met moordende concurrentie.
 
Wat je ook voor ogen hebt, neem contact op en we bespreken jullie wensen voor een workshop op maat.



Joop Jansen, Advocaat Dexlegal

Wat is de identiteit van je organisatie? Waar sta je voor en waar ga je voor? Vragen die iedere serieuze ondernemer zichzelf zou moeten afvragen. De antwoorden op deze vragen vind je niet door even op een vrije middag hierover na te denken. Een serieuze ondernemer gunt zichzelf de tijd om aan de slag te gaan met het uitwerken van de antwoorden op deze vragen. Je wordt hier niet alleen zelf veel wijzer van, maar het helpt ook om te bepalen hoe andere stakeholders jou zien en hoe jij graag gezien wilt worden. Uiteindelijk zal zich dit vertalen in nog meer plezier in het nastreven van je doelen en het behalen van de gewenste resultaten.

Met de cursus ‘Brand Your Business’ heeft NPD Communications een unieke digitale cursus ontwikkeld waarmee je jezelf antwoorden kunt verschaffen op de vragen wat de identiteit van jouw organisatie is en waar je voor staat. Daarnaast biedt de cursus ook inzicht in bijvoorbeeld denkprocessen van klanten en zeer relevante hedendaagse ontwikkelingen op het gebied van internetmarketing en merkontwikkeling die voor iedere ondernemer een absolute must zijn om te kennen.

De inhoud van de cursus is relevant voor ondernemers die op het punt staan om te gaan ondernemen, maar ook voor de meer door de wol geverfde ondernemer is het raadzaam om deze cursus te volgen. Het lesmateriaal is overzichtelijk, duidelijk en voorzien van een handig werkboek, maar ook van ondersteunde filmpjes met concrete voorbeelden. De cursus biedt niet alleen de mogelijkheid om jouw eigen bedrijfsidentiteit volledig af te pellen en op te bouwen maar ook om in 10 hoogwaardige lessen volledig op de hoogte te geraken van alle recente ontwikkelingen op het gebied van online klantgedrag, de kracht van social selling en internetmarkering.

Joop Jansen, Advocaat Dexlegal

Blogs

Wat is het verschil tussen Branding en Marketing?
Wat is het verschil tussen Branding en Marketing?
Branding Het woord 'brand' is de engelse vertaling voor 'merk', en stamt uit de tijd dat de cowboys hun vee brandmerkte...
Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?
Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?
Ze zijn succesvol, inderdaad. Maar in die stap daarnaar toe: wat delen ze? Wat maakt deze merken zo enorm succesvol?...
'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie
'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie
Het is steeds gebruikelijker om dingen zelf te doen, te organiseren, of te produceren. Deze trend is niet nieuw, maar kr...