EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

Portfolio

No Sugar Challenge - Online campagne
No Sugar Challenge - Online campagne
NMT Global Project Logistics - Corporate design
NMT Global Project Logistics - Corporate design
Fonds Gehandicaptensport - online jaarverslag
Fonds Gehandicaptensport - online jaarverslag
Degree-n - strategische marketing
Degree-n - strategische marketing
Strandpaviljoen Plazand - Branding en Seafoodbar
Strandpaviljoen Plazand - Branding en Seafoodbar
Personeelsmagazine Blauwdruk, Ballast Nedam
Personeelsmagazine Blauwdruk, Ballast Nedam
Campagne Race tegen de klok, ‘The Malaria No More Challenge’
Campagne Race tegen de klok, ‘The Malaria No More Challenge’
Gemeente Heemstede, re-styling logo en huisstijl
Gemeente Heemstede, re-styling logo en huisstijl
Stip scholen hilversum, 11 scholen, 11 identiteiten
Stip scholen hilversum, 11 scholen, 11 identiteiten
Lifestyle magazine & branding A BAR voor het Amstel Hotel
Lifestyle magazine & branding A BAR voor het Amstel Hotel
CAMPAGNES 'DEFENDING OUR OCEANS' & 'Protecting Ancient Forrest' VOOR GREENPEACE INTERNATIONAL
CAMPAGNES 'DEFENDING OUR OCEANS' & 'Protecting Ancient Forrest' VOOR GREENPEACE INTERNATIONAL


John Cornelisse, eigenaar Strandpaviljoen Plazand

Sinds enige jaren werken we samen met NPD communicatie. De samenwerking ontstond uit de behoefte om ons strandpaviljoen, wat we sedert 2011 exploiteren, verder te professionaliseren op het gebied van onze identiteit middels de communicatie- en mediakanalen. NPD bleek daarin de juiste partner. Met de slag die we met NPD hebben geslagen voor de toekomst hebben we een van ons strandpaviljoen een plek gemaakt die we promoten met de slogan “Culinair ontspannen aan het Zandvoortse strand”.
In de meest brede zin van het woord heeft NPD laten zien dat zij professioneel, adequaat en een betrouwbare partner zijn die hun ‘vrouwtje’ staat. We hopen nog lang met elkaar te mogen samenwerken!

John Cornelisse, eigenaar Strandpaviljoen Plazand