EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

brand Your Business Now- online cursus

Wij hebben de afgelopen jaren vele organisaties organisaties geholpen om zich als sterk merk te laten zien, zich te profileren. Onze uitgebreide ervaring, expertise, kennis en werkwijze hebben we vertaald naar een eigen programma; Brand Your Business Now. Dat bieden wij ook aan als een online cursus. Op je eigen tempo ga je zelf, of met de medewerkers van je organisatie aan de slag om van je organisatie een brand (merk) te maken.

Hoe werkt het?

In vijf weken werk jij naar een heldere branding toe. Elke week krijg je een opdracht toegestuurd via de mail. Print deze uit en neem er goed de tijd voor. We hebben het programma zo samengesteld dat de cursus heel goed te begrijpen is als je geen communicatie of marketing achtergrond hebt. En het is bovendien interessant om te doen! We geven praktische voorbeelden en handige tips. Na de cursus ben jij een expert!

Onderweg ga jij jouw organisatie onder de loep nemen. Elke week ga je aan de slag met vijf hoofdthema':

1. Jouw DNA

Hoe ziet jouw bedrijfsidentiteit eruit?

2. Positionering

Hoe verover je jouw unieke plek binnen de markt?

3. Ijzersterke strategie

Wat is je ideale klant? En wat kun je doen om die naar jou toe te laten komen?

4. Het effect van communicatie

Wat hoort er nou eigenlijk bij een juiste bedrijfscommunicatie?

5. Heldere marketing

Hoe kun je klanten binden en verleiden tot het aankopen van jouw product?

 

Je krijgt ook een blanco ROAD-map van ons. ‘on the ROAD’. Dat staat voor: Richtinggevend, Onderscheidend, Adviserend, Doeltreffend. Na elke opdracht schrijf je jouw bevindingen in jouw persoonlijke ROAD-map. Die helpt je om op koers te komen en blijven als het gaat om je bedrijfsidentiteit, de juiste strategische keuzes én de vertaalslag naar je interne- en externe communicatie. Hang deze op kantoor na de cursus, communiceer ze met je medewerkers en houd het aan als leidraad voor jullie branding. Het is jouw weg naar succes!

 

Aan het einde van de cursus heb jij:

» Een ijzersterke branding

» structuur, richting en keuzes helder in beeld

» Beter zichtbaar in de markt

» Onderscheidend van concurrenten

» Meer omzet en Betere klanten

» Meer overzicht en structuur in je werk

 Doe nu mee! Meld je aan en je kunt direct beginnen met de branding van jouw onderneming:



Dr. Gert Baeyens, ornitholoog, auteur

Het boek over de vinkenbanen van Bloemendaal is zeker niet het eerste boek dat ik geschreven heb. NPD Communications is dan ook een van de vele vormgevers waarmee ik heb samengewerkt. Het is wel de eerste en enige met wie die samenwerking optimaal is geweest! Er kan zoveel mis gaan: 75% van de illustraties in de eerste helft van het boek, afbeeldingen te ver verwijderd van de betreffende tekst, figuren met te kleine, nagenoeg onleesbare letters erin. In dit boek is alles perfect gerealiseerd, in mooie kleuren, het goede formaat.

Tel daar bij op: alle gemaakte afspraken zijn nagekomen en wel op de gestelde tijd! Als dat niet gebeurt, sneuvelen er stukken tekst inclusief hun illustraties. Dan is het boek niet 100% wat je er als schrijver mee bedoelde. In dit geval dus wel!

Wat ook te prijzen valt, is het begrip voor de materie. Over vinkenbanen is zo weinig gepubliceerd dat bijna niemand weet wat dat zijn. Nicole Post en Maarten Jansen hebben zich de stof zo eigen gemaakt dat zij ook de productondersteuning konden verzorgen: de instructies aan de drukker en de boekhandels, de marketing in het algemeen. NPD Communications bieden dus veel meer dan allleen maar vormgeving. Jammer dat ik (nog) geen plannen heb voor een nieuw boek samen met hen!

Dr. Gert Baeyens, ornitholoog, auteur

Blogs

Branding via de autosport
Branding via de autosport
Door de raceprestaties van max Verstappen in de Formule 1 is de kart- en autosport steeds populairder aan het worden in ...
Wat is het verschil tussen Branding en Marketing?
Wat is het verschil tussen Branding en Marketing?
Branding Het woord 'brand' is de engelse vertaling voor 'merk', en stamt uit de tijd dat de cowboys hun vee brandmerkte...
Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?
Nike, Apple en Hema, wat hebben deze merken gemeen?
Ze zijn succesvol, inderdaad. Maar in die stap daarnaar toe: wat delen ze? Wat maakt deze merken zo enorm succesvol?...