EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

Blogs

Wat is Branding eigenlijk…?

Wat is Branding eigenlijk…?

Ken je deze nog: ‘Giroblauw past bij jou’? De belofte die de Postbank (nu ING) deed, was heel sterk. Nederlanders hielden echt van de Postbank. En dat is best bijzonder, want afgezien van ... Lees meer...
Wat is nou eigenlijk een merk…?

Wat is nou eigenlijk een merk…?

Als je het hebt over een merk, dan weet iedereen waar je over praat. Maar kun je er makkelijk een definitie van geven? Wat is nou eigenlijk een merk? Een merk bevindt zich grotendeels in het hoofd... Lees meer...
Structuur, helderheid en richting

Structuur, helderheid en richting

Bij veel organisaties horen we praktische vragen als: hoe zorgen we dat we voldoende klanten krijgen? Of: hoe zorgen we dat het beeld dat de buitenwereld van ons heeft overeenkomt met het beeld dat wi... Lees meer...
De cirkel rond

De cirkel rond

We leven met zijn allen in een digitale wereld en zijn de hele dag online bezig informatie te verwerken. Er is een overvloed aan informatie en er wordt relatief nog weinig 1 op 1 gecommuniceerd. Kijk ... Lees meer...
Ondernemer, stap in de online nieuwe wereld, anders ben je te laat!

Ondernemer, stap in de online nieuwe wereld, anders ben je te laat!

We willen organisaties nadrukkelijk laten weten dat meegaan met nieuwe online ontwikkelingen een must is. Over een aantal jaar zal het afzetgebied voor onze producten of diensten alleen nog online pla... Lees meer...
Wat onderscheidt ons nou eigenlijk van anderen?

Wat onderscheidt ons nou eigenlijk van anderen?

Zoals het voor jou van belang is om te weten wat je uniek maakt en waar je toegvoegde waarde voor klanten ligt, zo is dat voor ons niet anders. Laten we dus onszelf kort onder deze ‘identiteitsl... Lees meer...


Joop Jansen, Advocaat Dexlegal

Wat is de identiteit van je organisatie? Waar sta je voor en waar ga je voor? Vragen die iedere serieuze ondernemer zichzelf zou moeten afvragen. De antwoorden op deze vragen vind je niet door even op een vrije middag hierover na te denken. Een serieuze ondernemer gunt zichzelf de tijd om aan de slag te gaan met het uitwerken van de antwoorden op deze vragen. Je wordt hier niet alleen zelf veel wijzer van, maar het helpt ook om te bepalen hoe andere stakeholders jou zien en hoe jij graag gezien wilt worden. Uiteindelijk zal zich dit vertalen in nog meer plezier in het nastreven van je doelen en het behalen van de gewenste resultaten.

Met de cursus ‘Brand Your Business’ heeft NPD Communications een unieke digitale cursus ontwikkeld waarmee je jezelf antwoorden kunt verschaffen op de vragen wat de identiteit van jouw organisatie is en waar je voor staat. Daarnaast biedt de cursus ook inzicht in bijvoorbeeld denkprocessen van klanten en zeer relevante hedendaagse ontwikkelingen op het gebied van internetmarketing en merkontwikkeling die voor iedere ondernemer een absolute must zijn om te kennen.

De inhoud van de cursus is relevant voor ondernemers die op het punt staan om te gaan ondernemen, maar ook voor de meer door de wol geverfde ondernemer is het raadzaam om deze cursus te volgen. Het lesmateriaal is overzichtelijk, duidelijk en voorzien van een handig werkboek, maar ook van ondersteunde filmpjes met concrete voorbeelden. De cursus biedt niet alleen de mogelijkheid om jouw eigen bedrijfsidentiteit volledig af te pellen en op te bouwen maar ook om in 10 hoogwaardige lessen volledig op de hoogte te geraken van alle recente ontwikkelingen op het gebied van online klantgedrag, de kracht van social selling en internetmarkering.

Joop Jansen, Advocaat Dexlegal


BEN JIJ TOE AAN EEN HELDERE IDENTITEITSSTRUCTUUR IN DE ORGANISATIE?

Lees dan hier hoe je in 5 stappen succesvol je organisatie naar een sterk merk kunt neerzetten.