EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

Blogs

'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie

'Do it yourself – Brand Your Business' Direct zelf aan de slag met de branding van je organisatie

Het is steeds gebruikelijker om dingen zelf te doen, te organiseren, of te produceren. Deze trend is niet nieuw, maar krijgt wel een extra boost door onze ‘doe-het-zelfeconomie’, waarin ze... Lees meer...
Marketing, hoe zet je jezelf in de markt?

Marketing, hoe zet je jezelf in de markt?

Als ondernemer wil je natuurlijk niets liever dan dat je ideale klanten jou online weten vinden, en dat de aanvragen continue binnen blijven stromen. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar dit proce... Lees meer...
De kunst van klanten naar je toe laten komen

De kunst van klanten naar je toe laten komen

De kracht van social selling, online marketing en social media Voor een klant van ons hebben we de laatste maanden gewerkt aan een online campagne: 'No Sugar Challenge', een 40 dagen online cursus n... Lees meer...
Facebook Advertising. Zichtbaarheid in de markt, betere klanten en meer omzet

Facebook Advertising. Zichtbaarheid in de markt, betere klanten en meer omzet

Door te adverteren op Facebook, kun je eenvoudig jouw doelgroep vinden, en je product of dienst onder de aandacht brengen, hun aandacht trekken en resultaten realiseren. Wist je dat: - Facebook... Lees meer...
Wat is Branding eigenlijk…?

Wat is Branding eigenlijk…?

Ken je deze nog: ‘Giroblauw past bij jou’? De belofte die de Postbank (nu ING) deed, was heel sterk. Nederlanders hielden echt van de Postbank. En dat is best bijzonder, want afgezien van ... Lees meer...
Wat is nou eigenlijk een merk…?

Wat is nou eigenlijk een merk…?

Als je het hebt over een merk, dan weet iedereen waar je over praat. Maar kun je er makkelijk een definitie van geven? Wat is nou eigenlijk een merk? Een merk bevindt zich grotendeels in het hoofd... Lees meer...
Structuur, helderheid en richting

Structuur, helderheid en richting

Bij veel organisaties horen we praktische vragen als: hoe zorgen we dat we voldoende klanten krijgen? Of: hoe zorgen we dat het beeld dat de buitenwereld van ons heeft overeenkomt met het beeld dat wi... Lees meer...
De cirkel rond

De cirkel rond

We leven met zijn allen in een digitale wereld en zijn de hele dag online bezig informatie te verwerken. Er is een overvloed aan informatie en er wordt relatief nog weinig 1 op 1 gecommuniceerd. Kijk ... Lees meer...
Ondernemer, stap in de online nieuwe wereld, anders ben je te laat!

Ondernemer, stap in de online nieuwe wereld, anders ben je te laat!

We willen organisaties nadrukkelijk laten weten dat meegaan met nieuwe online ontwikkelingen een must is. Over een aantal jaar zal het afzetgebied voor onze producten of diensten alleen nog online pla... Lees meer...
Wat onderscheidt ons nou eigenlijk van anderen?

Wat onderscheidt ons nou eigenlijk van anderen?

Zoals het voor jou van belang is om te weten wat je uniek maakt en waar je toegvoegde waarde voor klanten ligt, zo is dat voor ons niet anders. Laten we dus onszelf kort onder deze ‘identiteitsl... Lees meer...


John Cornelisse, eigenaar Strandpaviljoen Plazand

Sinds enige jaren werken we samen met NPD communicatie. De samenwerking ontstond uit de behoefte om ons strandpaviljoen, wat we sedert 2011 exploiteren, verder te professionaliseren op het gebied van onze identiteit middels de communicatie- en mediakanalen. NPD bleek daarin de juiste partner. Met de slag die we met NPD hebben geslagen voor de toekomst hebben we een van ons strandpaviljoen een plek gemaakt die we promoten met de slogan “Culinair ontspannen aan het Zandvoortse strand”.
In de meest brede zin van het woord heeft NPD laten zien dat zij professioneel, adequaat en een betrouwbare partner zijn die hun ‘vrouwtje’ staat. We hopen nog lang met elkaar te mogen samenwerken!

John Cornelisse, eigenaar Strandpaviljoen Plazand