EEN KLANT VOOR JE WINNEN, BEGINT MET EEN GOED GEVOEL

Blogs

‘On the ROAD’ Challenge, de weg van organisatie naar sterk merk

‘On the ROAD’ Challenge, de weg van organisatie naar sterk merk

Hoe word je nou echt zichtbaar in de markt, realiseer je meer betekenis en identiteit, dat leidt tot betere klanten en meer omzet? Hoe kan het dat de meeste ondernemers veel tijd, geld en energie... Lees meer...
Structuur, helderheid en richting

Structuur, helderheid en richting

Bij veel organisaties horen we praktische vragen als: hoe zorgen we dat we voldoende klanten krijgen? Of: hoe zorgen we dat het beeld dat de buitenwereld van ons heeft overeenkomt met het beeld dat wi... Lees meer...
De cirkel rond

De cirkel rond

We leven met zijn allen in een digitale wereld en zijn de hele dag online bezig informatie te verwerken. Er is een overvloed aan informatie en er wordt relatief nog weinig 1 op 1 gecommuniceerd. Kijk ... Lees meer...
Ondernemer, stap in de online nieuwe wereld, anders ben je te laat!

Ondernemer, stap in de online nieuwe wereld, anders ben je te laat!

We willen organisaties nadrukkelijk laten weten dat meegaan met nieuwe online ontwikkelingen een must is. Over een aantal jaar zal het afzetgebied voor onze producten of diensten alleen nog online pla... Lees meer...
Wat onderscheidt ons nou eigenlijk van anderen?

Wat onderscheidt ons nou eigenlijk van anderen?

Zoals het voor jou van belang is om te weten wat je uniek maakt en waar je toegvoegde waarde voor klanten ligt, zo is dat voor ons niet anders. Laten we dus onszelf kort onder deze ‘identiteitsl... Lees meer...


Martin Atkin, former Head of Creative Communications, Greenpeace International

I worked with Nicole and Maarten on two flagship Greenpeace campaigns, “Defending our Oceans” and “Protecting our ancient Forests”. Their creativity, insight and professionalism made a big contribution to the success of the campaigns and enabled Greenpeace to raise the profile of these vital issues to a global audience.

Martin Atkin, former Head of Creative Communications, Greenpeace International


BEN JIJ TOE AAN EEN HELDERE IDENTITEITSSTRUCTUUR IN DE ORGANISATIE?

Lees dan hier hoe je in 5 stappen succesvol je organisatie naar een sterk merk kunt neerzetten.